2011年6月28日 星期二

25日療程

一路都有飲開木耳水,因為中醫話我血(傑),木耳可以令血氣行得好啲,就唔會週身痛。


前排,偶然睇到一個 blog 介紹了呢個25日療程,決定自己試吓先!


以下引用 blog 友仔一篇網誌 - 小黄屋的生活點滴 : (首領,唔好意思借用你的文章)


此食療筆者是嚴浩,白背黑木耳對心、腦血管都有幫助,降膽固醇好得!


食療如下:


白背黑木耳二両,瘦豬肉二両,紅棗五個,生薑二片。用法:先用水浸透木耳,將湯料以適量清水煮一小時,得湯約二碗,每晨空腹飲下,餘渣酌量食之。日飲一劑,廿五日為一療程,之後再抽血驗膽固醇。如體質怕寒,加生薑二片。服至正常後,不時服食,不用長服。


先浸軟木耳,我無加瘦肉,只加紅棗和薑片。



 



因為要食埋啲木耳先有效,但就咁食都幾難食,blog 友仔教 blend 碎佢,我先取出薑片,木耳和紅棗一齊 blend。



我一次過整三日,朝早叮熱當早餐食。



 


原文如下:


http://hk.myblog.yahoo.com/Little-YellowHouse/article?mid=2703


我已經服了五天,頭兩天多了便便,之後就沒有什麼特別,希望可以堅持 25 日啦,之後再同大家分享!


 


 

沒有留言:

張貼留言