2011年12月1日 星期四

那些年,我在家裡的日子

一直都想寫一篇 blog,關於呢四年無返工在家過嘅日子,希望第時睇番,都記得呢幾年做過什麼。
 
四年唔算一段短嘅日子,但係就比我想像中過得快,頭三年,兩姊妹年紀少,除了跟她們功課外,出出入入課外活動,管接管送,已夠忙碌一整天,所以十分充實,直至上年,家姐升上小六,開始要求獨立,慢慢我也放手比她自己返課外活動,我只要顧住妹妹一個,就輕鬆多了! 不過,呢一年冇用工人姐姐,多了家務要做,正好又填滿我每天嘅生活。

現在我每天的時間表大致是這樣:

星期一至五

6:15 起床,叫兩姊妹起身,煲水,洗杯等
6:45 送妹妹落樓下撘校車
6:50 再送家姊落樓下撘保母車
7:00 通常沒什麼特別事要做,就會再瞓番
9:30 再起床,之後嘅時間,多數是做淸潔,跟住可能去做瑜珈,出去做些私人事,或約人食 lunch等,如果留在家,就上網或睇電視 ,整午餐給自己
2:30 通常會返到屋企,做一些家務或上吓網,睇吓電視
3:15 落街接妹妹放學,家姐升中後自己放學回家
3:30 妹妹回來會食啲嘢,之後叫佢沖涼
4:30 帶妹妹去補習社或公民數後,呢段時間會收衫和摺衫,跟住又有 feel time ,可以上網或睇書
7:00 食晚飯
7:30 洗碗,清潔廚房
8:30 同妹妹溫書,基本上她會在補習社做哂所有功課和溫習,咁我就會去沖涼,佢就打機,家姐自己做功課和溫習
9:00 開機洗衫
9:30 叫妹妹去瞓,不過自從家姐升上中一,通常未做完功課,所以妹妹都會遲啲瞓,通常佢會睇吓書,而我都會一齊睇書陪佢
10:00 妹妹瞓,而家姐通常十點半先瞓
10:30 我可以睇電視或上網 基本上我會等查生回來先瞓,他通常十一點幾回來,如果佢出差,我就會早啲瞓。

基本上,呢幾年嘅生活都係咁,只係以前有工人姐姐,唔洗做家務和早起外,私人時間就多啲,可以任意出街,而呢一年就真係少咗了,始終冇咗工人姐姐,都會有些不便,而家去街盡量早上去,下午三點前回家接妹妹放學,幸好還有公公、婆婆幫手,有時真係返唔切,都有佢地帮手,加上婆婆幫手買餸、煑飯,我真係舒服好多,+分感謝他們嘅幫手,真的要感恩啊!

除了日常生活外,兩姊妹測驗、考試期間,我就會很忙,要準備試題幫佢地温習,佢地放長假、暑假,又會帶佢地出街,参加課外活動等等。其實,看似平凡嘅日子,但其實對我意義很大,以前返工,放工回家對住兩姊妹嘅時間很少,就算星期六、日,又會有很多平時做不到嘅事情,迫在這些日子中進行,所以在家時間不多,而無返工呢幾年,天天在家,對家那份感覺實在很多,其實一頭家,係有好多好濕碎嘅事要辦,全職媽媽時間多了,就會做得比較好!

我好慶幸當天選擇回家,這些日子是值得投放在女兒身上,而且對我自己,都很有得着!

2 則留言:

  1. 我是路過的, 我同你有個共通點就是有個女兒剛升上中一。 其實,做全職媽咪一d都唔易, 除了基本家務外, 又要買餸煮飯洗衫, 睇功課, 又要留意女兒心理生理素質及社交各方面, 唯有奸爸爹!

    回覆刪除
  2. 全職媽媽真係唔容易...買餸煮飯家務小朋友一腳踢...

    回覆刪除