2012年2月11日 星期六

2012 02 12



先跟自己講聲: 生日快樂,迎接另一個美好嘅十年!

今日係2012 年2月12日,一個好多2嘅日子,對我來說都幾特別,以前有套戲叫「女人四十」,我有睇過,不過印象唔係好深,一直以為好遙遠嘅事,原來又好快來臨!女人總是很怕老,年齡呢樣嘢,都係唔好提咁多,不過,人總要成長,每個人都會老,每個階段,有每個階段,值得欣賞嘅地方,踏入呢個字頭,其實都沒代表什麼,而家啲人都可以 keep 得好好,我相信心境,先至最重要,幾多歲,都要 keep 住一份做人嘅動力,要有目標,生活才有意義,幾多歲都可以有活力,就算係吃、喝、玩、樂,遊戲人間,都可以係目標, haha !踏入另一個十年,我仲諗緊下個目標是什麼,未諗到前,就繼續 Hea 住先啦!
 
講返今年生日,各方好友已經同我食了幾餐生日飯,收了幾份生日禮物,多謝唒!人大咗,真係覺得朋友很重要,開心時一齊分享,唔開心時,又會互相傾訴,我真係好珍惜每次朋友相聚嘅美好時光!

今年收到嘅禮物,都好實用和好鐘意!

好靚,可以喺屋企 High tea!




想買呢個好耐喇!多謝 Eva!



Skill care 用品




個 iPhone 又有新衫




兩姊妹送嘅,今年好有心!

1 則留言: