2012年2月14日 星期二

生日飯@ Sabatini

其實仲有幾篇 blog 未寫,不過又想出咗呢篇 blog 先。 講番星期日生日當天,中午放低兩姊妹,和查生去帝苑嘅Sabatini 食 brunch。呢度係 semi- buffet 形式,頭盤同甜品就喺buffet形式+1個主菜+1/2隻龍蝦+1碟意粉,有 Sparking wine,果汁無限供應。

 
呢度環境同氣氛都好好!




檯上擺設都好靚!




之前朋友話來呢度,要主打食parma ham。




磨菇湯 OK ,但我覺得自己整嗰啲,仲好味 ( haha 好自大呢! )




魚生多士,友人勁推介,但我就覺得一般!




半隻龍蝦




白汁意粉,其實份量絶對唔喺咁細,只喺我哋要求-少portion,好味!



Main dish:  有5至6個菜色可供選擇,我要了鵝肝,鴨肝煎得香口,超好味!





甜品:  我喜歡的拿破侖,真係做得好脆,正!




生日送嘅







有三個外籍人士在場,輪流向每張枱唱歌,佢地唱得好好!成餐食咗三個鐘,好完滿!


2 則留言: