2012年8月8日 星期三

台北自由行-2012- Day 2

第二日,打风停工停課,好似我地八号风球般,但台北市只是大风一点,风雨也比昨晚弱,但电視新聞,不斷播着台北其他地方,暴雨連連,唔怪得朋友們也擔心我地,幸好,而家有facebook和whatapp, 可以向香港朋友報平安!




爸爸早上唔洗返公司,所以同我地一齊在酒店食早餐,跟住我地返房,好在有wifi, 爸爸做公司野,我地就睇电視、上網、打機等。



大约一点,我地行出去附近食 lunch, 求其入間食日本嘢既餐廳,又幾好味喎!



之後,爸爸要返公司開会,我地三母女,又繼續留在酒店房 hea ,又有好多劇,岩我地睇,有大長今 、花C 奶,仲有台劇、韓劇不斷播。我仲小睡了一會,超悠閒,以為去旅行打风好掃興,其實都唔係吖!

Hea 到五点,出去西門町行吓,食阿忠麵線,不過我覺得差咗,真係回憶既味道係最好!









等埋爸爸放工,就去呢度食火鍋放堤,幾個朋友都叫我去試,噢!真係超正,佰幾元港幣一位,啲食物係靚料!如果去台北,好值得試呢!





沒有留言:

張貼留言