2012年8月23日 星期四

大少奶駕到

寫了 blog 四年多,自問唔係天天寫,只係有些事想記底下來時,才寫在blog 裡,所以我個 blog 唔算人氣 blog ,除了自己朋友,好少外人入來看,但幾年間,總有認識了一些新朋友,其中人氣出名既大少奶,居然比我真係認識到,見到面仲成為朋友,另外一位 Amy ,亦因為大少奶關係,做了朋友,每隔一段時間,就會相約見面。雖然,我地見面了唔係好多次,但因有睇對方既 blog ,大家好似好了解對方既生活,好像認識了很耐既朋友,每次聚會,都好開心!

琴晚,本來約了出去相聚,前幾日大少奶話想來我家,整嘢比我和Amy 食,嘩!真係又開心又緊張,大廚駕到呢!唔知煮咩招呼佢地好!

大少奶整了燻雞、糖心蛋、自己親手焗麵包和蕃茄醬,還即場做了薯仔沙律及煎茄汁蝦碌,比我偷師! 家姐勁鍾意食包和那個蕃茄醬,食到 lam lam 嘴!





而我就煮了清酒煮蜆、羗蔥蟹、義大利飯和燒豬肋骨。




三個人在廚房,一齊煮野食,一齊分享煮食心得!原來一齊煮食,係咁開心!

2 則留言: