2012年8月7日 星期二

台北自由行-2012- Day 1

七月頭先決定去台灣,今次是我地三母女,跟爸爸出差,一齊去的,機票是用 Asia mile 換的。

今次個 trip , 有很多值得感恩既事。原先爸爸係要由上海飛过去,我地三母女自己飛去台灣,後來爸爸又可以和我地一齊在香港飛,我地三個原先 book 了中午機,因為就爸爸,改了早上10:00 機,剛巧當天有個勁颱風到台灣,一早通知當日下午機要取消,所以我地沒有受影響,安全到達,十分感恩!
 
到達台灣己中午了,當時已大风大雨,之後坐車去酒店 check in 先, 頭兩天住呢間酒店,在內湖區,近爸爸公司,雖然遠離市區,但酒店对面,就是捷運站,非常方便!




放低行李,爸爸就回公司工作,我地三母女就,搭捷運出去行吓!




我地去信義誠品店睇書,行了幾個鐘。




之後再搭捷運去忠孝敦化站,join 埋爸爸去鼎泰晚食飯。 大风到不得了,吹到……







其實當晚已大风大雨 ,食完飯好早就回酒店,成晚电視都係報道颱風消息,並宣佈明天停工停課,估唔到來台灣,都遇到打风!

沒有留言:

張貼留言