2012年8月12日 星期日

台北自由行-2012- Day 3

第三日,個颱風走了,天氣都轉好了!原本爸爸今日請了一天假,但因昨日打风, cancel 了個会,所以早上要補番,朝早我地在酒店 hea 住等他,到了中午,他回來,我地就 check out , 出發去北投,正式展開我地既觀光之旅! 我地今天訂了春天溫泉酒店,住四人㙮塔米房。


 




之後,我地就搭酒店車出北投站,轉捷運去淡水 。



去淡水老街醫肚先,呢度好多街頭小食!






去了一個好细博物館,影咗啲攪笑相!





淡水日落好靚!



红楼,食台菜,幾好食喎!

 

食完晚飯,就返酒店浸溫泉!


沒有留言:

張貼留言