2012年9月11日 星期二

五年

五年唔係一段短日子,但呢五年真係過得好快!9 11 對美國人來講,係絕對傷痛!而呢一日,係改變我生活模式,好重要既一日。因為一個病,令我停低下來,做一個全職媽媽。

喺呢段日子裡,  我開咗個 blog , 記低了呢幾年生活既片段,雖然唔係日日寫,但一些重要事情,生活點滴,都一一記錄下來!

呢五年來,係我人生最快樂既時光,雖然對住兩個女,日日都好怒氣,但如果五年前冇停下來,我敢講一定冇今天既成果,起碼兩姊妹成績尚 OK , 而且亦因為多了時間在家,沒有怱略了阿妹,換轉以前返工,梗係顧咗家姐啲功課,已經冇氣力去理妹妹啦!時間多了,令我清楚地認識生命,以前樣樣都衝!衝!衝!今時今日,停了下來,就知道自己要些什麼!

兩位小姐又開始長大,係時候計劃下未來,「機會係留比有準備既人」,我絕對認同,仲有一年,連妹妹都升埋中學,時間多了,就可以做自己喜歡既事!

1 則留言:

  1. 恭喜你!能看清方向,做正確決定好好!能將時間放在子女身上,所有犧牲都值得的!

    回覆刪除