2012年9月5日 星期三

學整奶皇月餅@MoMo廚房

一向唔鍾意食月餅,因為我細個食月餅,發過燒後就唔喜愛,所以年年中秋,都唔會買月餅食,學整就更加興趣不大!上年,Mo Mo 已在家開班教朋友整月餅,我上年冇去,後來佢地擺啲相上 facebook, 又好似玩得好開心,而阿妺又好似有興趣學,於是今年問MoMo ,仲開唔開班呀?原先MoMo 諗住唔教喇,但聽到阿妺想學,佢又好好人咁應承咗我地!



 
上星期六,我和妺妺、Janet 、 Cat 和佢阿妺,一齊去MoMo 家學。 MoMo 一早為我地預備了所有材料,







分好唒分量,真細心,抵錫!
 
一輪攪呀!搓呀!






 
妹妹幾 enjoy !




嘩!月餅出爐了!

雖然,我唔多 like 月餅,但新鮮出爐既月餅,確係好食! 今次真係要多謝MoMo 既細心教導,我地整完月餅後,仲留喺佢屋企打埋邊爐至走!


沒有留言:

張貼留言