2012年9月6日 星期四

國民教育

最近城中閙得熱控控既話題,一定係國民教育。首先,我在此聲明,以下只係我個人感受,或者好多人會唔同意,但我只是想表達吓我個人感受!

由開始起,我都唔係好留意這件事件,直至今個星期開学,事件發展到有人絕食,我就開始関注多了。其實,呢件事上,我一直抱觀望態度,雖然我都係身為人母,但老實講,我唔係好激動,我甚至預了阿妹間学校,會今年開始,因為佢讀既係官校。

咁點解我唔太擔心呢?係因為我都認同身為中國人,係需要認識和了解多啲祖國既事情,世界上有好多地方,都有國民教育,點解其他地方既人,又接受得到呢?我估主要係大多香港人,仲未太接受自己係中國人,對中央內部既政策,都好驚!一聽到中央下既決策,就必定存有負面情緒。我咁講,可能好多人反對!我想講,大家首先要冷靜,為何聽到國民教育,就等如洗腦?什麼叫國民教育?係教一個人,對自己祖國有一定既認識,作為一個國民,對自己國家應要付既責任,但點解所有人,只係針對課程,講唔講六四真相,講唔講李旺陽事件,又話會天天叫口號,乜乜乜萬歲!但事實,到今日為止,我地連本書都未見過,只係見到啲概覧 - 要鼓勵學生有愛國既情懷,就話對學生洗腦,會唔會武斷咗啲呢!我唔係幫政府,我都覺得這個決䇿唔夠透明度,課程簡介太概括,應該清楚列明全套課程,消除家長既疑慮。家長之所以咁大反應,係因為唔了解,唔清晰,另外,加上一些人有心既推動,明知香港家長,最著緊我地既下一代,就利用這點,將成件事政治化!

我贊成唔可以事事亦來順受,有意見係要行出來表達,當年23條要立法,幾十萬市民上街遊行,而我亦身在其中,這是正確表示不滿既行為,今日居然要行到絶食呢一部,實在過激!之前,有個绝食学生,对住电視鏡頭前,好激動咁叫梁振英立即撤銷國民教育,佢用生命來威逼,咁樣做只会返唔到轉頭,如果因為你咁做,政府既一個政策就取消,將來所有人,一唔高興又对另一啲事,又用绝食來相迫,咁社會仲有規律?

我地做家長既,當然唔想下一代被洗腦,但今日一啲家長,又教自己啲小朋友,做些咁激既行為,聽信一些人既推動,呢啲唔係另一種洗腦嗎?將來下一代,一有不滿,又用绝食呢招!

唉!其實我地身處香港,已經係好幸福,就算回歸後,我地都仍然係言論自由,我地係應該好好珍惜,記住幸福唔係必然!試想想生活在中國大陸既人,就算而家经濟幾咁起飛,但佢地都冇我地咁自由,有好多事都冇得選擇,只有默默接受!

有時我覺得,我地呢一代既家長,太保護下一代,其實我地係應該相信,佢地係有能力、有智慧,去分析咩係岩,咩係錯,就算真係要洗你腦,你係唔係咁易被人洗,而家資訊咁發達,一開电腦就能知天下事,甚至所有歷史真相,都冇可能隱藏,加上我地做父母,亦會喺身邊加以教導,所以,我地唔好比人利用成為政治棋子,冷靜啲,要反對,都唔好做些激進行為,和平咁提出意見!

沒有留言:

張貼留言