2013年10月21日 星期一

中文好重要

星期六,參加了家姐學校既選科講座,係呀!話咁快又中三要選科喇!

其實,我覺得選咩科,真係要佢自己去揀,父母是沒有可能強迫的!

不過,呢個講座,最令我印象深刻是,中文科主任既分享,成個講座佔最長時間,亦都是呢部份!

以前年代,人人都認為英文最重要,學校、父母都是重視英文,多過中文的,但今時今日,新高中既課程和入大學既準則,中文真是難到好多學生。

由於,呢一代既學生家長,大部份家長學識都比較高,從少已經為小朋友既英文打好底,好多時怱略了中文既重要性,以為英文好就咩都可以喇!可惜,新既大學入學要求,中、英文都同樣重要,是但一科達不到要求,就算其他科考得好好,都讀唔到大學架!呢兩年,就是好多名校生,因為中文不達標,而入唔到大學!因此,而家間間學校,又開始看重中文呢一科呢!

但中文要好,不是一朝兩天可以改變的,加上新學制唔讀範文,更加令到學生無從入手,唔知點去學好中文。

以前,我地中文有考範文,就算自己中文底唔好,只要肯勤力死背死讀,都總可攞到一啲分,但而家冇範文,只考聽、說、讀、寫,比較虛無既,根本不知如何溫習,所以,令學校、學生、家長都好無奈!

講番個講座,呢位中文科科主任,係一位很後生既阿 sir , 但佢以一句古詩帶出主題: " 藥方只販古時丹",意思是,藥都是用返古老既方法先有用,即是要學好中文,都係不離幾個舊方法:積累知識,多閱讀,睇多啲,多背誦,背誦佳作名篇;多練習!
 
 

 

 
唉!不過今時今日啲學生,又點會聽得入耳,好似家姐咁,我同佢講中文而家好緊要,見佢中文和英文既成績距離愈來愈大,叫佢去補習,佢又唔肯去,想請個補中文既補習姐姐,點知就算是讀緊中文系既,中文都不太好,中三功課又好多,佢有時間休息,都去上網啦,叫佢睇書,真係勁難!

雖然,下年先上高中,但我相信機會是留比有準備既人,今年真係要好好諗下計先得!





沒有留言:

張貼留言