2013年10月25日 星期五

大少奶的元氣煮意

大少奶又有新書出喇!
 


急不及待去書局買回來,一口氣用了兩個鐘睇完。好精彩呀!好有大少奶一貫以來既作風,食譜加上一些散文,訪間很少呢類書種,大少奶將食譜生活化,用不同既食物,和日常生活連繫在一起,以為互不相関,但放在一起,又起了化學作用,生動而有趣,這種風格,成了大少奶獨有既特色!

記得初初認識大少奶這個名字,是從她第一本書開始,當時,我偶然在書局見到佢本書,攞上手睇下,覺得好得意,就買回家看,之後見到佢原來寫 blog , 我又去佢 blog 睇下,覺得呢個人好有趣,就將佢既 blog 由頭看一次,自始我就經常上去看佢個 blog ,睇下佢啲食譜,跟來煮下。

其實,看佢寫既 blog ,就覺得佢同我有很多相同喜好,我在想,我地應該可以做到朋友,不過,一直以來,都係在佢 blog 裡留下言,互相交流下!直至一段時間後,不知從那裡來的勇氣,我約佢出來見面,點知佢又一口答應,就係咁,我地就做了真既朋友!我地雖然不時成日見面,但因為大家都有寫 開blog ,所以都十分了解大家既近况,每次見面,都會好開心咁傾下講下!

我覺得大少奶好幸福,有一個好寵愛佢既老公,又有一份佢好喜愛既工作,一個人有機會出書,記底自己既生活回憶,係一件好美好既事!

講返本書,今次散文部分比較重,分別記載佢由童年、少女、年輕 OL 、到變為人妻,佢既不斷變化,最奇妙既係,佢呢半書好似幫佢作了一個分界線,因為她好快進入人生另一個階段......

可能,我和她都是成長在差不多時代裡,佢書中提及既一些回憶,我也有似曾相識既感覺,好似佢話十二、三歲時,電視一播甚麼戒煙、戒毒、未婚懷孕等宣傳片,家長都會立刻說:「你睇下,你唔好學呀!你呀!俾我知你係咁你就死!」 ,我睇到呢度,就笑了出聲,嘩!一樣既!還有,佢話佢既初戀,係由一個"媾"字開始, haha ! 我都係!睇到呢啲,真係好有共嗚!

作為一個讀者,覺得呢本書好正!好睇!作為朋友,覺得好登佢高興,因為我知佢出呢本書,係經過好多困難先出到,實在得來不易!希望佢繼續努力!我會一直支持你!


1 則留言: