2013年10月31日 星期四

優雅生活計劃 - 身外物

我唔算潔癖,唔需要屋企一麈不染,但我喜愛間屋整齊簡潔。我一向都鍾意睇一啲関於收納既書,希望學多啲有效既方法!
 
之前,買了這本書,作者係一位日本太太,佢好勁架!開班教人收納做家務外,又出書又寫部落格,因為家務而建立了自己既事業!
 
 
 
書中提供了許多有效率的家事方法,又提出簡潔而整齊既家居,會令生活得到優化,而不受雜物支配,更會令人生變得優雅起來!
 
書中講到,要有簡潔既家居,收納技巧是第一步要学。
 
從書中學到,要有優雅既人生,就不要有太多雜物,掉野要狠,不能收藏太多用不着的東西。
 
近排,我逐步逐步檢視我家既雜物,先前是書,今天是我的衣服和飾物。唉!原來我有很多書,但有好多是看完的,但我一向也愛蓄書!結果,收藏了很多,但得個擺字!
 

 
 
衫、褲、飾物,也有很多,有好多幾年也沒用上,我,決定今次狠心啲,一次过大清除一次,好似很浪費,但總好过佔據了咁多空間,以後,買野就要理性些!雖然,我未做到好似作者咁,只留下記得住數量的衣服就夠了,但也要盡量控制呢!
 
其實,人係唔需要太多身外物,夠用就得了,這樣既人生,既環保,又簡單呢!

1 則留言: