2014年5月13日 星期二

小廚房煮大餐

 Blogger 偽主婦的新作,小廚房煮大餐。




我有睇開偽主婦個 blog, 好間中都有回應下,雖然,從未見過面,但感覺已經是朋友了!

偽主婦一向喜愛煮西餐,而我也是,所以覺得佢個 blog 好睇!

呢本書,分類清楚,煮法又簡單易明,還有用剩餘食材,變化出來的菜式,你知啦!西餐用料,有時成日用少少,放喺度又不知怎處理,偽主婦實在有創意!我上星期五,買回家一晚就煲唒,通常我睇cook book ,見到我想整既會用貼紙bookmark 住,結果我差不多成本都貼唒,全部都想試!

另外,值得一讚是,書本除食譜外,還介紹如何佈置餐桌,一些入廚小貼士,更有小廚房收納術,內容相當豐富,是一本好值得推介既 cook book!

沒有留言:

張貼留言