2014年10月7日 星期二

近況

近月,其實心情也是麻麻地,既是社會大事,每天看新聞,都是佔中、佔中、再佔中......香港亂到不得了!一切吃、喝、玩、樂的事,都不能太盡興!



心情不太爽,也因近月所發生的兩大事情,幸好,其中一大事,終於攪掂,從四月睇樓,睇到八月尾,四個月時間,愈睇愈心傷,太貴了!結果,九月決定放棄搬家的計劃,繼續住在這裡,但妹妹讀書地方,終要解決,於是,左思右想,諗了一個盡可以滿足妹妹的慾望的方法,在廳間一角比她呢!而家,正在進行中!唔洗再睇樓,可以鬆一口氣!


另一件事,之前都講過,有個朋友突然疏遠了我,我是完全不明白為何?最後,我終於鼓起勇氣, sent 了個 what app 比她問過明白,不過,她依然不回覆,但她 block 了fb, 唔比我看她的近况,咁我就好明白了!失去一個朋友,總會有些傷感,不過,諗深一層,自己問心無愧,冇做過對不起她的事,而且,只是一個在網上識既朋友,不做朋友亦不覺可惜,只是有點生氣,有些人,可以開始時對你好熱情,但又可以因她突然不喜歡你而絕交,多奇怪!人心難測,表面幾 nice 既人都可以好假!算吧!當上了一課!



沒有留言:

張貼留言