2014年10月20日 星期一

新生活

由九月份起,我開始做運,起初是去對面公園慢行,行了幾次,不錯架!不過,仲係幾熱,我估下個月涼多些,會更舒服!










之後,又打了幾次羽毛球,而家啲女大唒,真係多了很多自己時間,可以約下朋友一起打下,







而且,有時和兩個女一齊打,也不錯!











由於,查生 join 了做 gym,不斷叫我一齊去,最後都 join 了,而且我有時間,做得比佢密,已經個幾月了,每星期二、至三次,都幾勤力架!







其實,我一直都不愛運動,不過,年紀不少了,為健康著想,都係時候要做下運動,又可以 keep 到 fit,也不錯!而且,時間多了,去消磨下又一天呢!




新的生活,既充實,也健康!

沒有留言:

張貼留言