2015年3月26日 星期四

五個小孩的校長 - 家長和教師必看

琴日,一個人去看了"五個小孩的校長",超好看呀!我睇戲以來,喊得最勁一次!但全片不是刻意營造煸情位,令觀眾嚗喊,而是故事本身,已經是好好,多處感動人心!






不過,雖然喊了一場,但睇完並沒有 up 住 up住,好傷感,反而是有所反思!


故事其實是真人真事改編,幾年前,我已經睇過報紙報導,真有呂麗紅呢個校長,套戲講咩,我就不想劇透,好希望大家入場支持下,好耐都冇一套咁用心拍既港產片!透過電影,呂校長的故事得以廣傳,令我們大家上了一課!


點解我會話做家長和教師必睇,這套電影主要講夢想和對教育的執著。現今既教育,焦點集中在子女贏在起跑線,學習知識已經不重要了,學校為了生存,教師為了保住份工,真正的教育意義,已經當然無存!呂校長既堅持,令我們佩服!


毎個人都有夢想,無分年齡、階級、男女,講夢想是快樂的!但,能堅持追夢的,又幾多人呢!即使,那個夢想是少少的,簡單的,我們都要付出和堅持,才有可能達到!


戲中的五個小孩,有非常精采的演出,而楊千嬅既表現,亦是我看過她既戲之中,最真情自然既一次!


戲中,以喝采貫穿整部電影,加上ending既小太陽和友誼萬歲,令電影更加令人共鳴!令觀眾動容!


好喜歡戲中一句:「以生命影響生命」,教育本身意思如此,為何現今變得咁商業法?


希望有更多個呂校長出現,我們的下一代,才有希望!

沒有留言:

張貼留言