2015年3月31日 星期二

查太隨筆

前兩天和朋友食飯,講開而家我地啲小朋友大唒,好難好似以前咁,經常攪些集體活動,一齊去郊外一天遊、去大陸兩、三天遊,或者去下 camp 等,不過,好在果幾年我地都攪得好密,有好多美好回憶!



好在這幾年有寫 blog,可以隨時番看以前既 blog 文,每次活動後,我都有記底,可以看番佢地一齊成長既過程,好感恩自己有用文字和相片,記得當時既情景和心情!

突然間,又想用文字寫返多啲嘢!近年,活動少了,寫 blog 都寫少了,只是偶然寫下食譜,作為自己日後參考用。


既然我有這個 blog 既平台,即使沒太多人看,但作為自己日後看番,回味當時既心情、感受,也是很美好的事!所以,我建立這個標籤 - 查太隨筆,定時寫下文章,抒發下自己既感受!


可以是電影看後感,睇書讀後感,時事分享、個人感受,自己既所思所想,一一記下,為自己既人生,留下一些文字回憶!


1 則留言: