2015年3月19日 星期四

Hong Kong Really Really Free Market

我係一個好鐘意儲物既人,年青時儲青春雜誌、書簽、火柴盒、香水辨等.....



不過人大了,住屋空間有限,好多都放棄了!但,我仍有很多珍藏。


近一、兩年,開始覺得人要過簡單生活,愈簡單愈好,身外物太多了,想掉,又不捨得,無意間,比我在Facebook 發現了一個地方 -Hong Kong Really Really Free Market,可以放底自己不要既物件,然後又可去取些自己岩用既物件,全部免費,我覺得不錯喎!又環保!





佢地每個月都會在不同地方舉辦活動,我已參加了兩次,兩次都是放底物件,希望我啲珍藏,可以交給喜愛它們的人,好過就咁掉了!


我有好多珍藏書和VCD呢!不過,其實,放喺度多年,都係得個儲字!








都有好多人放底物件架!





現今社會,物資豐盛,人們擁有太多了,呢種互相交換既平台,是很值得推廣的!


https://www.facebook.com/hkrrfm?fref=ts


1 則留言:

  1. 對,現今的物質太豐富了,做成了很多浪費,有這樣的平台時好事,資源配對,讚!

    回覆刪除