2009年7月22日 星期三

書展 -2009

今年書展的第一天,我地就去咗朝聖。


今年係書展二十週年,我估我都來咗十幾年了!



先參觀今年特有的時先隧道,



然後影吓相,




跟住就掃貨 ( 補充練習),不過都有佢地鍾意的小說 ------ 老鼠記者,還有



喜洋洋和灰太狼



由十二點行到五點幾,五個幾鐘。今年算好,啲補充練習有得送貨,所以夠手攞全部的書,可以去成人館買自已的書,唔洗來多次。


總括今天的收穫係補充課練習買了千多元 ( 夠兩姊妹用一年了),今次好忍手,費事買得多做唔到啦!


兩姊妹的戰利品 :  (有二、三十本傢!)



今年我好忍手了,買咗八本書:


最愛的張小孄,



還有 MamiMama、劉華的新書 ( 雖然唔係佢寫,都要捧吓場!)、也加子和阿蘇。



 

2 則留言:

  1. 一定勁多人了

    回覆刪除
  2. 我今日會去~~~因為劉小姐有個表演節目~~~順便提早入去行吓~~~嘩你都有吾少收獲喎~~~

    回覆刪除