2009年7月24日 星期五

迷網期

終於食完兩星期的藥,情緒的確沒有那麽焦慮,但整個人像沉於一個迷網期,心情仍然抑悶。


琴晚,和幾個中學同學吃飯,其中一個和我一樣有焦慮症,不過佢已經好番,停了藥一年,臨走時先講起我最近的情况,她極之明白我的感受,她說一定會有這些波動的日子,唔洗灰心,好多謝佢的鼓勵。和她傾訴,有啲野唔洗講都明,可能是同路人嘛!


佢話這一年 ( 停藥後) 都有反覆,只係佢信了主,佢無迫我信,只係提意,其實我由細都大,都有好多基督徒在身邊(屋企都有一個啦!),但一直都好抗拒,我五個最好的中學同學,全部都是教徒(琴日嗰個都信了)。


我記得我有病入院那一次,出院那天,情緒很差,我曾經呼喚過主,看看他可唔可以幫我,結果我感受不到,所以放棄了。我覺得信唔信都要講緣份,我唔想當信仰係水泡,琴晚,我再一次呼喚主,我祈禱了,不過都好似無反應喎,可能大家都未 ready 啦!我係一個好怕比人迫的人,一切都要睇緣份。


在這個迷網期,唯一要先做的,是專心考好個試。

沒有留言:

張貼留言