2009年7月14日 星期二

婆婆的生日

今日係婆婆的正日生日,約了一齊去Cafe Too 食 lunch buffet 慶祝。一早先帶兩姊妹去公園玩。



跟住就出發去食 buffet 了。


其實今次去 Cafe Too,真係好抵,因為婆婆今日正日生日,佢係 六十二歲,而家 Shangrila 的優恵係,將一百減去六十二,所以我地今日全張單就三八折,超抵!


Cafe Too 出名的甜品區。



食物仍然維持水準,lunch buffet 都好多野食。




阿公就只係食吓蝦蛟呀、牛肉呀!



阿婆就勁了!由頭帶到落尾,臨尾整多個沙律添!



我喜愛的喇沙,食咗兩碗。





影番張合照先!


3 則留言:

  1. 睇落真係好”正”喎!

    回覆刪除
  2. 您好呀? 我路過架,我想請問lunch buffet有冇生蠔食呀? 魚生多款色多嗎?

    回覆刪除
  3. thankyou so much ar~ 咁我就book 依度既lunch buffet 同dad慶祝生日~

    回覆刪除