2009年7月20日 星期一

天星小輪

週末、週日兩天,都留在家裡温習 ( 嚴格來說是查生教我),兩姊妹悶了兩天,投訴無得去街,於是晚飯決定出尖吵咀食,當鬆吓啦!


我地去咗食德國豬手 ( 以前只有赤處先有,而家在尖東有分店)



德國腸



芒果蝦沙律



之後去咗Haagen-Dazs,食甜品



本來想回家,但見天氣好好,有風又唔熱,於是決定帶佢地去撘天星小輪到中環走一轉



兩姊妹都未撘過,這種天氣搭,真係好舒服!


2 則留言:

  1. 見你好似要應付考試喎~~~只係大家各取所須~~~我只顧吃喝玩樂~~~呢間德國菜我都去過幾次~~~好好食~~~
    如果你吾怕我傻同劉小姐係short short地嘅可以約埋查氏兩姊妹出來玩番吓架~~~但要就就時間~~~我同劉小姐通常星期二、四或都OK嘅or 30/7都冇問題~~~有興留言俾我啦~~~

    回覆刪除
  2. 咸豬手好味呀

    回覆刪除