2010年2月22日 星期一

忐忑嘅年初六 -2010

年初六,天氣進一步寒冷,早上市區得七度,我係一個好鍾意凍嘅人,但呢幾日 O甘凍,我卻無哂 mood,可能因為擔心初七嘅露營,當日下午都係得九度,但天文台預測初七晚有十三度,報咗嘅露營唔會取消 ( 十二度或以下會取消退錢,可惜偏偏十三度),由中午十二點開始,就不停在講電話,聯絡大家,結果其實大家都唔想去 ( 因為實在太凍),最後提意聯絡那邊,試吓要求取消,睇吓收幾多 cancellation charge,如果 20% ,都會退錢算數,等到四點左右,那邊回覆要收 50%,又再逐一聯絡,由於 cancellation charge 太貴,結果決定如期出發,終於整個下午,都在打電話和出 email 中渡過,大家亦四出買保暖物品,迎接明天。夜晚出去食飯,仍然覺得外面好凍,整晚心情忐忑不安,只好盡量準備多些保暖衣物帶去 。


其實今次發起攪露營嘅我,都係為咗啲細路,想佢地有啲體驗,先會有 O甘大突破,提出去露營,對我來講,要係户外露營過一晚,最怕動物嘅我,係要有好大嘅勇氣,所以報完名後,都有啲後悔,後來以為太凍唔洗去,點之十三度又取消唔到,唔通今次真係神嘅安排 ......

沒有留言:

張貼留言