2010年2月22日 星期一

農曆新年假期回顧 - 2010 (年初一至五)

過年如過日,話 O甘快農曆新年假期又完了!今年我好懶,除了照舊整蘿蔔糕外,其他都無什麼準備,加上年尾天氣好熱 ( 二十幾度),一啲都感受唔到新年氣氛,點想到新年其間,凍到飛起!


年三十晚,食完團年飯,無去行花市 ,喺屋企包利是,準備吓全盒。


兩姊妹幫手入利是。



年初一,如舊早上到嫲嫲家拜年,之後就去婆婆家食晚飯,飯前例牌賭吓話事 pair ,今年我都有落場賭,羸咗幾十,發咗新年財。



年初二,兩姊妹唔喺屋企 ( 跟婆婆去拜年),天氣開始凍,加上落雨,陰陰寒寒,成日同查生嚮屋企煲戲,佢番睇 " 海角七号",我睇我追緊嘅 " 下一站幸福 ",煲到四點先出發去姨婆家拜年。食完晚飯,約咗契爺、契媽、Aple 姐姐唱 K,兩姊妹唱得好開心。


年初三,天氣仍然寒冷,家姐玩咗兩日,又係時候要開工喇!十八樣功課等住佢,爸爸就帶阿妹去拜年,夜晚, 阿 Mo 姨姨、Cat 姨姨等來屋企拜年加打邊爐。


初四、初五,天氣一日比一日凍,凍到咩都唔想做,家姐兩日都好慘地繼續做功課,而我地初五帶咗阿妹睇 " 波西傑克森----神火之賊" ,阿家姐話驚,寧願喺屋企做功課喎!夜晚因為太凍,又打邊爐。


 


 

沒有留言:

張貼留言