2010年2月7日 星期日

曼谷揼骨三天遊 - 2010 - 第三天

今次我地搭七點夜機走,所以呢日都有行程。食完洒店早餐 buffet,先去附近揼四手按摩(即係同時做腳同頭,兩個師傅一齊做),我地四個,已經 hold 咗八個師傅,幾勁呀!做咗個半鐘後,我同 Eva 就去 Qi 做 facial ,我覺得今次做得仲好過上次, Kenny 同查生,就返洒店游水。我地因為唔多夠泰幣,又唔想再換,於是決定去機場先食 lunch, 結果去到攬哂啲手續後,己經成五點幾,超肚餓!


終於食到 Eva 要食的魚蛋粉喇!因為太肚餓,叫咗好多野,埋單要成五佰元港紙,呢餐食魚蛋粉都o甘貴喎!不過,無所喂啦,去旅行最緊要 happy !



今次我地喺短短三日裡面,揼咗六個半鐘,明符其實嘅揼骨團,Overall 今次旅程好好玩,唯一係較匆忙,多一日會好啲,不過唔緊要啦,泰國如旺角嘛,好快又再來啦!

沒有留言:

張貼留言