2011年3月17日 星期四

冷靜

自從上星期五日本大地震,繼而引發嘅核輻射,新聞就不停報道,唔好嘅消息末完末了,我覺得日本人憂心是應該的,但身在遠處嘅香港人,每日都製造一些謠言,呢日排隊搶奶粉,第二日就搶碘片呀、碘洒呀,今日仲離譜,搶購食鹽和雞粉,話可以防輻射喎!真係傻傻地!攪到好似末日O甘,外國人睇新聞,以為災區係香港添!


唔該香港人唔好咩都搶,又喺網度傳埋啲嚇人訊息,自亂陣脚,你睇日本人雖然面對O甘大嘅災難,佢地係好擔心,但佢地仲好有秩序,唔會搶呢樣搶嗰樣,保持冷靜,真係值得我們學習!


其實今次日本地震,雖然好似離我地好遠,但對每一個香港人,唔多唔少都有影響,本來諗住今年暑假,等家姐放榜後,一家人去日本玩,我仲叫埋兩個朋友,總共三個家庭一齊去,正當大家期待着嘅時候,發生了呢件事,我地都好失望,不過唔緊要啦,唔去日本,去第二度都得,最重要係大家齊齊整整,平平安安!

1 則留言:

  1. 我都諗住暑假去北海道,找緊資料時便發生呢件事,好可惜呢!

    回覆刪除