2011年3月8日 星期二

開戰

其實仲有幾篇 blog 等住出,不過好想寫呢篇先。琴晚,又同兩姊妹開戰,踏入三月,已經不斷叫家姐安排吓啲時間温書,準備三月尾最後一次呈分試,可惜三月頭,佢又真係好忙,學校管樂團今個星期要比賽,成日放學要留校練習,上星期六又要返學校表演,星期日又開生日會,琴晚終於話做唔哂補習姐姐嘅工課,叫我同姐姐講叫佢下次比少啲,我唔肯,我話姐姐上星期二比佢,有成個星期比佢做,佢上個星期忙,但唔可以用 嚟做藉口,佢應該自己學吓時間管理,偷啲時間做囉,星期五、六夜晚放棄睇一個鐘電視,就可以完成,我唔肯,佢就發爛,我一講我嘅理由,佢就話我閙佢,正當呢個時候,阿妹又喺度嘈,話我同家姐閙,而唔理佢同佢默書,佢要趕住瞓因為佢病,佢不斷嘈,我就比佢攪到發瘋,又同佢大戰一場,我覺得好累好累,兩姊妹令我精神應接不到,我EQ  O甘低,其實真係唔應該生兩個,不過生咗出嚟,就要對佢地負責任。


我明白佢地讀書好辛苦,尤其是家姐今年六年級,佢自己都知今次考試嘅重要性,但自己又唔肯付出,我想幫都幫唔到架!


琴晚我心情很差,我成日都話,做屋企嘢有幾辛苦啫,對住兩姊妹先最頭痛,不過琴晚收到朋友一個消息,又覺得人生無常,唯有凡事睇開啲!今朝個頭好痛,我就出咗去行咗一陣,放鬆吓啦!

1 則留言: