2011年3月12日 星期六

天災

琴日,日本發生 8.9 級大地震,大地震引發大海嘯,睇住電視新聞,海水冲向公路、機場和民居,有如電影明日之後,實在慘不忍睹!


每次有天災發生,我地都會驚覺自己生活喺香港有多幸福,地震、海嘯好似離我地好遠,但其實世事難料,天災係無法預料,可能真係有未日嘅一天,現今科技有幾先進,都無辦法準確地預測一些天災會發生,就算真係有一日做到,話比你聽邊年邊月邊日邊度有地震,世人又可以怎樣?整個國家嘅人,逃到那呢?知道了又如何?到時仲痛苦啦!我唔係要危言聳聽,我只係希望大家要珍惜現在,及時行樂,人生有太多未知......


近幾年有過很多次災難發生,儘管我地知道沒有什麼可以幫手,每次都會很心(up),唯一可以做就是為他們祈禱,願主保守日本嘅死傷者不再增加,不要再有餘震,早日重建家園,傷者早日康復!

沒有留言:

張貼留言