2012年6月16日 星期六

虛榮

人唔多唔少都会虛榮,做了媽媽之後,就更加虛榮,想仔女入名校就係虛榮一種。現今嘅媽媽,想盡方法,都想子女入讀名校,由幼稚園、小学到中学,都為入名校为目標,我自己當然係其中之一,啲女三歲就比佢地出九龍塘讀幼稚園,放棄附近屋邨学校,小学就去得更逺,由青衣去到士瓜湾,每早五点幾起身撘校車,好似弱待啲女咁,但冇計啦,當時揾到既学校,都係近乎我地教育理念,而又有心既好学校,我唔係盲目崇拜一些出名名校,我真係了解过,有些名校,係完全冇 heart ,我又唔会慕名入讀,所以我觉得有少少虛榮都唔过份啫!

直到中学,有好多事我控制唔到,家姐被派去了一間,從冇想过会讀既学校,雖然都係 brand 1英中,係呢區既名校,好多人笫一志願都入唔到,但始終覺得有一点遺憾,心裡總覺得佢可以去間更好既学校,但呢一年,我見家姐喺呢間学校讀得好開心,我亦漸漸反省了,讀唔讀名校都好,最緊要讀好書,入到大学,出來做事,人地鬼理你边間中学出來,最緊要醒目做到野啫!

近排,到细妹考呈分試,心裡嘅虛榮心又出來了,想佢考好啲,考返間可能冇家姐間咁好,但係是傳统名校,因有直屬關係,當年家姐放棄了都有啲後悔,但阿妹今次考得好差,可能唔可以選這校了,心裡正煩着,是否考慮比佢選返家姐間学校就算了,点之琴晚一餐飯,令我有些唔開心。

話說琴晚有個親戚從外国回港,我地一家同佢食了餐飯,親戚帶來一位朋友,那朋友是有啲錢,和我99 很friend ,我 99 一向羨慕人地,一坐底,某人介紹呢個 freind 比我識,第一句就話,佢個女讀DGS , 之後那朋友問我個女間学校名,因她住那區,她也知道,並立即跟某人説是一間那區出名英中,好明顯某人曾向她查过,其實,某人一直不喜歡家姐讀而家間学校,甚至之前間小学,以前已問我,為何唔選DGS ,唔通全港得DGS 先讀得,DGS 係好,但也要量力而為,係!我承認我從來都冇以此校為目標,我知如果由细,勁培養家姐入呢間,以佢資質, 可能也考到,但DGS 出名有錢人讀,就算我地死慳死抵供佢讀,都可以應付,但週边同學仔都有錢,我地唔同level , 始終唔好!

某人只係識虛榮,永遠覺得我地害了兩個女,根本冇考慮实際因素!

7 則留言:

  1. 現在的孩子讀書真辛苦,,難為做家長的更辛苦,,,孩子考試簡直是家長在考試,,,唉,,可憐天下父母心,,,妳的心情,,只有過來人,,才可理解,,,但愿孩子們不管在哪間學校,,都能讀好書,,為父母爭光,,,^_^

    回覆刪除
  2. 感同身受~~唔係好明d人點解要將自己d想法自己的自私放係其他人身上...永遠唔為d小朋友想想佢地讀書的壓力,做父母的想子女成才,這可以諒解,但其他人要干涉我覺得好有問題,因為又唔係佢自己的仔女..其實真的..讀咩學校都不重要,重要的是校風好,小朋友不會學壞而又讀得開心,這是最重要的..查太加油,你是一個好媽媽,你的女兒會知道的^^

    回覆刪除
  3. Pandora 香傭講法文2012年6月19日 下午1:40

    agree with u

    回覆刪除
  4. 小朋友讀書讀得開心先係最緊要!入U既唔一定自名校的!讀名校既壓力又大架,要衡量值唔值得囉!

    回覆刪除
  5. 5年班呈分試咁快已知道結果?

    回覆刪除
  6. 愛笑愛哭的人2012年6月26日 下午3:48

    其實可能你的想法都是對 我以前做書時幫過不少小學生補習 其中有個妹妹讀一間係南區叫做名校的小學 係個到讀得家景有番咁上下 我補習個妹妹只是普通一個中上家庭 有時個妹妹都話俾d同學仔笑佢 屋企無錢 ( 當時個妹妹是小學3年班 ) 個妹妹係好唔開心
    所以有時讀名校 唔係唔好 但要諗好多因素

    回覆刪除
  7. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2012年7月2日 上午11:01

    睇完真係忍唔住要講句 - 某人真係超級無聊!

    回覆刪除