2012年6月13日 星期三

減肥

減肥從來唔係我杯茶,我唔係唔肥,我係超肥添,但点解我仲可以講啲咁既风涼話,係因為我為食囉!我人生最大既興趣就係食,加上近年喜愛了煮食,就更加對食有要求!週不時食好野,就變成我生活一部份,所以我從來都冇試过真真正正去減肥。老實講,減肥係要有無比既恆心和毅力,我自問沒有,那就從沒真正立下決心去做。

不過,我都是女人,偶爾也想靚,總會有時想試吓,加上隨着年纪增長,唔想有三高,都想学吓食得健康些!最近行書局,買了呢本書,係一個管養師寫,曄!睇完後,我覺得我都係唔会減到肥了!




書裡提及,每餐一定要計算好份量,餐餐要左計右計:kcal、脂肪比例、熱量等,作者強調減肥係可以食得飽, 但食來食去都係瘦肉、菇菌、蔬菜、蒸、烚,我就真係頂唔順喇!Keep fit 唔係一日半日,係一個長期鬥爭,我唔驚食唔飽,最怕冇美味野食,咁就冇哂人生樂趣啦!我認同用管養餐減肥,係最有放和最健康,我相信有恆心,一定成功!不過美食令我開心,靚同快樂,我選擇了後者!

但為了健康,又真係唔可以天天大魚大肉,食清啲係啱嘅!呢本書令学到一啲有用知識,就算跟唔到佢全部,間中試吓,都可以接受。我相信只要食得唔過份,就算冇 fit 嘅身形,有健康身體,已經足夠!

減肥是沒有捷徑,什麼事情也要付出,既然我唔想付出,就不如唔好開始,減唔到肥,唯有繼續做肥C9啦!哈哈!

2 則留言:

  1. 努力試下啦, 其實做運動係最好減肥方法, 我結婚個時, 一共減左二十磅, 用左基本做運動, 但野照食, 基本上減得好適服, 係真!! 所以努力下, 一定得..

    回覆刪除
  2. 加油呀!!! 我老婆已經成功減肥喇!!
    http://blog.yahoo.com/onionwing/articles/635333

    回覆刪除