2012年6月8日 星期五

結婚十六週年紀念@Habourside

之前查生一直想同我去試 , 呢間既 buffet , 一直都冇時間。Intercontinental - Harbourside 原來出名貴,成七佰幾一位,不過因為有朋友有張買一送一咭,即半價,我地借來試吓!





真係好多海鮮,嘩!啲龍虾超好味! 去餐廳叫個海鮮盤都成千元,呢度任食,唔怪得收咁貴!













食咗好多海鮮,不過,呢度最吸引我嘅是鵝肝,即煎仲任食。



我已經冇食好耐,今次破哂戎,我估我食了八、九塊。

其實,呢度啲其他食物都好好,但因為已經食咗好多海鮮和鵝肝,真係食唔到太多了!




甜品就一般,冇驚喜!

Anyway, 做得咁貴嘅 buffet, 都值得一試!

2 則留言:

  1. 好正, 我之前聖誕都食過一次, d 質數真係好正, 但太貴...........

    回覆刪除
  2. 親自栽種有機菜後,
    再親自織布造袋or扎染衣物or造再造紙.
    非一般體驗,請到**veg.garden**來.
    (抱歉!!打擾了.)
    **祝 安!!**

    回覆刪除