2012年6月26日 星期二

派對前嘅準備

好多人覺得招呼朋友返屋企開派对,是一件很頭痛既事,又要煮,又要洗,又要準備,好煩!不过,我又幾enjoy 喎!我一直覺得與朋友一起相聚,傾吓、講吓、食吓嘢既愉快時光,係一件想心樂事!在預備既过程中,仲比我找到樂趣,所以,我屋企经常都有派对。

來緊既星期六、日,都有派对開,想在此分享一吓,一些少少心得。

要準備一個 party,首先要設計一份合適既餐單,要針对喜好,聚会既性質,客人年纪等,都影響我地餐單既編寫。餐單既決定,也要取決於家中既煮食用具,盡量避免重複用同一煮食用具,例如焗爐,因為用同一個煮食具,就無法將工序分散,虛耗時間。決定了餐單後,就要為買食材而作好凖備,預先將需要既食材列出,再按照購買地點分類,計劃購買路線,有些食材可提前買定,而一些海鮮、肉類就必須當日購買,總之要簡化派对當日既工作。

有些食物係可以早一天預備,例如: 凍批、一些冷藏食品,還有一些醬 (如: 咖哩醬) ,也可早些準備,到派對當天加入肉一起煮就可,製作湯比較需時,早上就可先煮好,到晚上重新加熱就可。烹調既次序也很重要,所以要好好計劃,以免手忙腳亂!

只要有適當既準備和安排,開 party 都可以好輕鬆!

1 則留言: