2012年12月12日 星期三

曼谷之旅- 2012 - 酒店篇

原先,諗住訂返上次和Eva,Kenny來那間,但因今次和契爺、契媽來,佢地想有些 resort feel , 但我地又唔想太僻,呢間酒店 fit 唒我地既要求!




今次住既酒店叫 Siam Kempinski Bangkok, 位於 Siam BT 站側,在Siam Paragon 商場後面,從酒店側門行過呢條小馬路,十秒就到商場後面,方便到不得了!




這酒店很新,全間酒店感覺很好, 房間感覺好舒服。




因為臨近聖誕,酒店週圍都佈置得好有氣氛。







泳池雖然唔係好大,但好有 resort feel, 完全唔覺自己身在曼谷市中心!



由於位於Siam 巿中心,去邊撘 BT 都勁方便,去 shopping 、食野、按腳,行過去就可以,買完嘢,行過去放返上房又得,超正!

另想講下呢度既餐廳,雖然我地冇在酒店食午、晚餐,但每天早餐都在酒店食,原來其中一間餐廳是入選米之蓮,我地最尾個日先來這間,頭兩天去了另一間,不過食既嘢一樣! 雖然在曼谷酒店食早餐 buffet , 其實間間都好好,但呢間酒店早餐,不是全 buffet ,一坐底,侍應會比個Menu ,選 main course 和 side dish , 除了一船煎蛋、炒蛋,還有特別既 Benedict , 叫完 main course 後,仲可以出去攞其他食物。




我地個 package , 包每人一位 afternoon set , 因我地夜機走,所以我地 plan 了 last day , check out 後先食,食完就剛好撘車去機場。 一人一 set ,好多呀!



最後驚食唔唒,叫佢地比少一 set ,不過最後五 set 都食唔唒,但見咁正,大家叫我打包返香港,比兩姊妹做早餐。



 
總括來講,呢間酒店好正,方便得來,又有 resort feel , 而且不算太貴,值得推介!

2 則留言:

  1. This hotel looks good !!
    thanks for introduction !

    回覆刪除
  2. 呢間酒店真係good wor! 不過我check過價錢都幾貴呀>_< 平均一個人都成800蚊晚~~嗯~我來緊會去泰國, 諗緊住唔住呢間好, hah~ha~

    回覆刪除