2012年12月5日 星期三

玩樂一週

繼星期日BBQ 後,我既喪玩一週,正式開始! 星期一,夜晚約了Mo Mo 佢地食飯,雖然又係老地方-葵芳,冇咩新意,但我地幾個聚首一堂,又開開心心過了一晩,仲約定聖誕假期裡,攪新年派對添!

琴日,又約了大少奶和Amy 食 lunch , 係慶祝大少奶生日,地點去了5R , 搬了新地方既5R , 仍然在灣仔。 食物水準,仍然咁高,我地食下、傾下,傾到全部客人走唒,之後再同大廚和老闆娘,大傾特傾,結果,餐 lunch 食到成4:00。 5R , 係一間私房菜,但佢地好有性格,唔鍾意宣傳,喜愛低調,不過,啲野好食,自然有客啦,加上大廚和老闆娘都好 nice , 喺個度食飯,好舒服好舒意!



 
聽日,我就出發去曼谷,展開我四日三夜既,吃、喝、玩樂之旅!

1 則留言: