2012年12月17日 星期一

曼谷之旅- 2012 - 按摩及外食篇

其實,成日想去泰國既原因,都係因為呢度既按摩和SPA , 次次來都做!

上次來三天,按足三日,今次又係四日,日日按,不過,SPA 就做了一次。今次再去Asia Herb ,本來想試新,但好多度都 book 唔到,可能而家係泰國旅遊旺季吧!
 
Asia Herb , 之前都來過幾次,今次去另一間分店,做了三個鐘,都係1400 銖,超抵!




原本第三日,訂了另一間再做SPA , 不過後來掛住敗家,冇去到!另外在曼谷按腳,都好正好抵,所以每次來都差距不多,晩晚按。呢間在 Sukhumvit既,就超掂,上次住呢頭發現,呢度既四手,好正!今次,行完半日街來,超累,按摩完勁舒服!




而在我地酒店附近,有一間按腳都幾好,只係第一晚,按埋身麻麻地,所以,最後一天再來,只選擇按腳。 根據多次來曼谷既經驗,去做SPA 既地方,就不要做腳底按摩,始中不及街邊地道既按摩店,在做SPA 既地方,都係集中做推油、全身按摩比較好,而地道街邊店,做腳底按摩就最正! 尤其,行完街一大天,去做腳底按摩就一流!
 
至於外食,今次去之前,冇咩做 planing , 諗住去到邊食到邊,除了一心來試法國菜,其他兩餐睌餐,都是隨便入一間泰國餐廳食。 第一晩,行過酒店對面既Siam Paragon ,選了一間坐滿人既餐廳,始中覺得人多食,比較安心,應該唔會i差得去邊。 味道唔錯,不過份量比較少,價錢唔算貴,亦唔算平,港幣伯幾一位。



 
第二晩,喺Asia Herb ,做完SPA ,行過一間餐廳,由於大家太餓,因冇食早餐,所以大家見間嘢外表唔錯,就即入。 因為太早,六點未夠,我地係第一輪客。 入到去先知間餐廳叫黃炎泉。 呢餐實在有驚喜,佢地既炸物超正,尤其這個椒鹽尤魚,勁好味! 但因我地睇錯價錢,以為隻蟹好抵,前後叫了兩隻,點知埋單先知,每人差不多要二佰五港幣,不過,啲嘢食都好正,冇所謂啦!




最後一晚,就訂了我想去試好耐既法國菜,呢間餐廳叫 C'est Bon ,之前喺香港青衣城都有間,食過兩次,不過而家執咗喇!之前聽人講話泰國抵食啲,九道菜賣 1200 銖,不過而家紙水高,對番同喺香港食差唔多。 餐廳地點位於 Inter-Continental Hotel 後面,撘 BT 喺 Chit Lom 站下車, 行過去,都幾方便! 我覺得味道,呢度做得比香港好,不過又不是有好驚喜嗰種,試一次可以,但未必會再來!




由於,酒店包既早餐好正,基本上我地都冇特別再食午餐。 第三日,我都在 Siam Paragon shopping , 行到累到 foot court 坐下,食到呢個粉,好好味,於是最後嗰天,再來吃多次!

 


總結,在曼谷食嘢,基本上普通一間餐廳,都會唔錯!

沒有留言:

張貼留言