2013年11月12日 星期二

玩樂一週

在家靜靜地过了幾星期,上星期又突然變得節目豐富了!

星期一(11/4), 好朋友要清假,一早约埋另一位阿太,去High Tea 呢!

想試呢間好耐了, Le Salon 在中環置地廣場 $380  afternoon set for 2, 我地一行三人,叫了個 set ,加多杯野飲,剛剛好!當然太肚餓,就一定唔夠,但 for tea only ,就 just fit !
 
先來一碟鹹點

 
之後一碟甜品


 
 
 
 
 
我地坐商場出面,自成一各,我地由三點坐到差不多七點先走,呢度傾計真係唔錯呀!

 

星期五(11/8), 约了大少奶和Amy 去 隆濤院飲茶,呢間酒樓在1881入面,我地選了$230 包茶芥點心任食。
 




今次係大少奶話想飲茶,你知啦:大肚婆大哂嘛!佢叫啲野食返來,但見到又話唔想食,於是我同 Amy 唯有係咁食!結果,我地兩個飽到上心口!算!我地比面奶皇飽!哈哈!




 


 


不過,點心味道不是太出色,我覺得香宮好好多!

因為,大肚婆要飲凍檸茶,我地又去了海港城,見到有聖誕燈飾喇,就影下
 


 




 


之後去餐廳飮凍檸茶,傾下傾下到四點,我果晩約了查生在尖沙咀,冇理由又回家,再出返來,所以,同大少奶行完 City Super ,自己再週圍行一陣,之後先去攞位。

其實,想來這裡很耐,Tapagria ,喺 The One 18 樓,係劉嘉玲開果間西班牙酒巴,我6:00  walk in 有位,我選了坐出面,果日雖然幾大風,但好舒服,個 view 好正!
 






 


叫了出名既 Sangria ,對於我地來說係冇咩酒味,但因有好多生果,好清新,飲起來好舒服!



之後,叫了些小食,味道都唔錯!這裡,值得再來!
 




就咁過了一個非常充實既星期五,本來好開心,心情大靚,星期日,仲有QQ 生日會 BBQ 聚會,應該好正,可惜,星期六和某人既事,影響唒心情!

 

 

沒有留言:

張貼留言