2013年11月13日 星期三

認真,你就輸

「認真,你就輸!」,呢句話係好多新一代青年人既生活態度,我第一次聽時,我好唔認同,覺得唔係呀!咁都得,吾怪得而家的年青人咁 hea 啦!

不過,漸漸地我開始認同這說話!自問是一個做事認真,樣樣事都上心負責,一係唔做,一做我一定全力以赴,做到最好,聽落好似是我既優點,但其實我覺得是缺點,是壓力、是負擔,或許令到我有情緒病,也是因為這性格!

曾幾何時,我經常駡查生太之油、啲女做事得過且過,但佢地生活得好似比我輕鬆多了!

唉!有時事事認真,以為自己做到就做啦!結果,原來對住某些人,佢既事係不需要太上心,佢自己都唔知想點,思緒混亂,我太過認真,反而有反效果!與她相處幾十年既人,就最清楚用咩方法跟她相處才是最好,儘管,我從不認同,但經過今次,我明白了,我再不會做多餘的事,只會跟隨,而不再加任何意見!即使,做了衰人,只要問心無愧,就算了!


沒有留言:

張貼留言