2014年1月4日 星期六

薑餅人曲奇

今日,終於有時間清下啲 blog,時光例流去冬至那天,

12月22日( 星期日)

上次去 Mo 姨姨度,學了整薑餅人曲奇,原來而家可在烘焙店,買一包包現成粉團回來,只要搓和焗就可以,非常方便!



今次,先試一次,我搓粉,焗完後,妹妹主力在曲奇上面畫圖。
 
 


第一次做,啲朱古力筆唔知點解,枝枝都唔溶,好困難先唧出,花了很多時間先完成!

製成品

 



我地包起入盒,送了比我的朋友!





12月27日 ( 星期五)

之前試了一㳄,今次再做一次,準備明天派對送比啲EE ,呢日我病了,基本上全部都是妹妹做,我只負責放入焗爐焗,今次,妹妹上網搵了很多,不同樣既薑餅人,跟著畫。


 
 

妹妹好認真做呀!做得好靚,抵讚!



沒有留言:

張貼留言