2014年2月17日 星期一

寒冬

對上既一星期,香港非常寒冷,每天日間都只是八度,晨早夜晚更凍,六至七度,我講緊既係市區氣溫,新界地方氣溫更加低!

我本人一向都喜歡這種陰寒天氣,但上星期,我一啲都不享受!

世事往往係唔到你預料,原本上星期,是我生日週,很多朋友和我食飯慶祝,本應也是非常開心,點知突發既事情,影響了心情!最初,以為所有約會都有可能要改期,後來好感恩 ,最後一切照舊!

只是在我生日那天,發生的事情,我經歷一個很糟糕的生日,心情差透了!

一個解決不到既問題,但現實始終要面對,今次我選擇正面對待和正視,幸好,一班朋友既開解和安慰,再加上一些非常適切既分析和意見,真的十分感恩,我們倆像找到一些出路!

聽講星期三又凍了!天氣凍,不過希望心情不要再冷下去了!

沒有留言:

張貼留言