2014年2月19日 星期三

一週生日飯回顧

上星期食了很多餐生日飯,不過由於某事影響了心情!

好多謝大家對我既愛,除了請我食飯,仲要聽我呻!

週一晚,好朋友帶我去食韓燒,呢排超 like 韓風,呢度好正統,好似去了首爾,正!

@Mr. Korea BBQ



週二晚,食泰菜,原本約了星期四,大家因我既事相就即改了當晚,好豐富既一餐!

@金坊



週三正日,查生 book 了食意大利菜,不過當晚因突發事,影響了我倆既心情,其實呢度不錯架,氣氛和食物都很好,唉!但始終心情不好,可惜!



週四中午,其實一早約了大少奶和Amy, 但大少奶當日身體不適,最後冇出,只有 Amy 出來聽我呻了一餐飯,多謝唒!



週五,情人節加元宵,十九年一次,約了一班中學同學上來,原先我煮西餐架,但真係冇咩心情又凍,於是改了打邊爐。




當晚真係穫益良多,多謝好姊妹既聆聽和分享,我和查生得著不少!








2 則留言: