2014年2月6日 星期四

The Market

每年年廿八晚,我地都會和公公、婆婆出街食飯,當團年兼慶祝生日,我年廿八舊曆生日呢!今年特別啲,年廿八晚照團年,不過在家吃,年廿九中午,先去食 lunch buffet 慶祝生日。

The Market , 我之前來過,我覺得幾多熱嘢食,岩唒公公,而價錢亦合理,$288 +10% ,所以要早成個月 book。

 

年廿九來,好有氣氛!


 


呢度環境唔錯,好有度假 feel !




 
 

 


 

查生最 like 蟹腳,佢食了兩碟!

 

呢個雞湯好正,我地每人都飲了好幾碗!

 

呢度主打既榴槤雪糕

 

整體來講,我覺得呢度真係不錯,會再來的!


沒有留言:

張貼留言