2014年6月11日 星期三

韓式豬肉飯

由今日起,每天要煮午餐,等兩位小姐,考完試回來吃,雖然今日仍病中,但都要煮飯比佢地食, 為佢地打氣!
 
呢味韓式豬肉定食,我經常煮比佢地,超簡單,又好味!
 
 
 
自從在759買了呢支韓色醬,就成日整,有原味和辡味兩款,我買了辡味。
 
 
做法:
 
1)其實超簡單,買火鍋豬肉片或豬頸肉都可,回來先解凍,冲冼乾淨再弄乾,之後放韓色醬,放多少是乎豬肉多少,如—盒豬肉片,我會放二湯匙,再放少訐胡椒粉、酒和麻油,醃15分鐘備用。
 
2) 洋蔥切絲,先落鑊,加少許蒜蓉爆香,之後下豬肉—切兜勻,便可上碟
 
我兩個女喜愛食便當,所以我會將豬肉放上飯面上,好似出去食咁,佢地會覺得好味些!

沒有留言:

張貼留言