2014年6月16日 星期一

世界盃

四年一度既世界盃又來,我平時唔睇波,但對世界盃,總有一些情意結!

記得讀中學時開始睇,初初見同學們個個看靚仔(球員),自己又跟埋一份,而我老豆又like,所以就開始一起看。

以前好好架,無線播唒咁多場,邊有而家咁,要有收費台先可看唒,我記得以前,會和我老豆半夜起身一齊睇,呢個係我和我老豆,唯一一樣既共同嗜好!我和我老豆最深的回憶!

查生不是十分愛看波,佢like 卓球多啲!但世界盃都會看,不過佢反而冇我咁大興趣,佢唔會特登半夜或清晨起身看囉!

今年啲時間又咁騎呢,清晨四點、六點,好在,原來妹妹都like 喎,佢星期五晩陪我看第一場,琴日又陪我6:00起身,睇英格蘭,兩母女睇得好happy! 希望佢會繼續陪我啦!

不過,之後有好多場都冇得睇,我地冇裝收費台嘛!

其實,睇世界盃,除了睇波外,仲係一種和家人一起既回憶呢!

沒有留言:

張貼留言