2014年6月30日 星期一

M Club Dinner & 陳慧孄演唱會

上星好忙,但又唔知忙咩!真是無事忙!好多 blog 等住出

講返再上星期六,約了班中學同學一齊睇陳慧孄演唱會,我地聽著佢既歌長大,仲記得中五畢業時,聽住千千闕歌放榜,好多回憶架!所以和中學同學去聽,最有feel!

我地四個看,但睇之前,先約埋唔睇果兩位食餐飯,睇完 M Club 後,成日懷念中學既時光,來食餐 M Club Dinner , 畢業了廿五年(和六四同年,所以實記得),中間有段時間,不是成日見面,但近兩年,有了what app 呢樣嘢,好似拉近了我們,keep 住三、四個月都見一次面,就算不見面,在群組中吹下水,好似大家又親近了!

人大了,更加珍惜識於微時既朋友。

一餐簡單晚飯,不在乎吃什麼,只在乎跟什麼人吃!


食完四個就去睇演唱會喇!坐第三行,好開心!


陳慧孄唱了很多舊歌,我差不多隻隻都識唱,她不善於講嘢,一隻又一隻歌咁唱,非常好聽!

望到對面區,坐了克勤、小鳯姐,仲有校長,都來支持!

當晚嘉賓係容祖兒。



雖然,係最尾一場,但依然冇 encore。

總括來講,佢唱得好好,咁耐冇唱,出番來都 keep 到以前既水準,加上佢既歌牽起我地很多回憶,所以我覺得非常好睇!


1 則留言: