2014年6月13日 星期五

不一樣的六月

踏入六月,又係學生既考試月,以前每年六月,我都忙著和兩姊妹溫習,但隨著妹妹也升上中學,今年既六月,我很悠閒了!

真係有啲不習慣,中學考試橫跨差不多三個星期,計埋之前兩星期開始準備,每逢星期六、日都是溫習天,兩姊妹都埋頭埋腦的溫習,我和査生在家,就盡量少講嘢,不看電視,給她們一個安靜既地方溫習,有時我兩個刻意出街走走,不過天氣太熱了,都想留在家,唯有瞓下午睡,煲下韓劇(用耳筒),都幾悶架!不過,好多朋友就羡暮我們,哈哈!

考試期間,我唯一可做,是供應饍食,佢地不願落街,我亦好樂意煮一些,她們喜愛既食物,當為她們打打氣呢!

 

沒有留言:

張貼留言