2014年6月23日 星期一

好在一個人

我一向都好鐘意睇電視煲劇,不過,近幾年香港啲劇,水準真是愈來愈差,好難先遇到一套想追下去,所以,我而家轉了煲韓劇喇!

但我發現TVB, 近排有個節目叫"好在一個人"都幾好睇喎!逢星期五晚上七點播出,我呢個時間多數食緊飯,不過我喺my TV 睇番唒呢!

呢個節目是講一個人生活既好處,一個人生活,都可以活得好精彩,三個主持都是單身一族,為觀眾搜羅適合一個人既吃、喝、玩、樂好地方,提升一個人的生活質素和品味!



可能我是獨女,細細個都成日有獨處既機會,所以都習慣了一個人,我成日一個食飯、一個人睇戲、一個人去長洲都試過,其實,一個人有時都幾好,靜靜地又不用就人。

我覺得 TVB 有時呢個時段做既節目,反而有啲驚喜,值得我地去看呢!

沒有留言:

張貼留言