2014年8月11日 星期一

北海道九日自駕遊之旅-2014 - Day 3

7 月28日 - 第三天


今日天氣終於好轉 ! 是日很多景點: 果園、酒莊 、小樽等 .......





一早,先行去酒店對面既二條市場 ,





啲生蠔好新鮮,只係 200 yen,港幣$15左右一隻,好抵!





早餐食生蠔!








逛了一陣,買了少許手信,就返酒店集合出發!


今天,第一行程去果園!


車厘子園,阿妹最開心,佢既地方 : Cherry land!





買了入場費,任擇任食!





大家擇得好 happy!





大家玩吐核鬥吐得遠,超開心!


之後去威士忌酒莊,好有歐洲 feel!

















酒莊出面有大草地,玩跳和做瑜珈,玩得超興奮!










再去小樽,各自解散食午餐,我地和契爺、契媽食。











食完去影相和行附近小店


小樽運河,影相好靚!




















每間小店都好有特色!














小樽所有店舖六點關門,所以我地黃昏集合,再驅車返札幌,回酒店休息一下先去食晚飯。


返到酒店大約七點多,由於我地住間酒店在市區,行去100 yen 店只需五分鐘,而我地當晚 book 了九點食燒肉,食店也在附近,所以我決定自己再去敗多次!





ha ha!敗了咁多!





晚餐在狸小路附近,都係行過去。





呢餐燒肉好好味,價錢又抵!










沒有留言:

張貼留言