2014年8月14日 星期四

北海道九日自駕遊之旅-2014 - Day5

7月30日 - 第五天


今日行程仍在富良野,繼續參觀花田。

早餐set 了7:30食,所以都不能太遲起身。住民宿,食餐時間好有規律,set 了幾点就幾点用餐!夜晚10:30就熄樓下飯廳燈,有規有矩。

是日早餐:


想講講我地間民宿,我地在這裡住了兩晩。

呢間民宿有六間房,四間雙人房,一間四人房和一間三人房,我一家就住了四人房,而其他四間雙人房都比我們訂了,只有一房是其他住客。




屋有兩層,楼下是飯廰、廚房和浴室,樓上是房,每間房有獨立廁所。


有個commom area 在樓上


我地四人房,有一間和室比較大,其他啲房都好细,不過,就好整齊乾淨!


食完早餐,預計九点半才出發,大把時間,週圍影下相。





其實,呢間民宿幾靚,又乾淨,比人感覺幾精緻,但個負責人幾cool, 應該不是日本人,似南亞人士,本來都不是甚麼大問題,只是當日黄昏回來,發生了一件事,令我想black list 佢!

事源係我expect 佢會執房,起碼都來倒垃圾桶啦!因為,夜晚佢地成班來我間和室房,飲酒、吹水、食宵夜,咁有好多垃圾堆了在垃圾桶,咁我地出去時,又好好手尾咁關了冷氣,關了門,結果,焗了一天,我地回來時,一開門,唉!好似腐屍味(因前一晚食尤魚),勁臭,原來佢係唔會執房,唔會倒垃圾,咁!又唔-早講淸楚,如果一早知,我出發時自己攞落樓下掉嘛!而家攪到我間房臭唒!好嬲!

講完激氣嘢,講番行程,今日去了兩個花田。

琴日睇向日葵,今日主力睇薰衣草,不過,可能之前幾日大風大雨,好似開得麻麻地!



比我地發現有得餵草泥馬,原來世上真係有呢種動物,兩姊妹超開心!




之後,去第二個較大既花田,呢個明顯旅遊景點,好多香港人,呢個花田商業啲,好多小鋪比你買手信。

薰衣草雪糕



喺呢度食午飯,個咖哩飯好味,好過UCC好多!


由於大家都覺得睇了幾個花田,已經差不多了,於是決定更改行程,去超市比我地shopping下!

呢間超市好大!


買完嘢後,去民宿附近既日之出公園,在山頂望番下來,很美呀!


比兩姊妹發現有繩網玩! 超興奮!


是日景點完畢,回民宿了!

準時6:30,民宿晚餐開始,今晚吃魚,不過味道麻地,好在之前在超市買了其他食物加餸!


好早食完飯,今晚玩煙花,在屋外空地玩,因為太黑,影不到相,但拍了很多video, 超好笑!

果晚大家都玩得好開心!

沒有留言:

張貼留言